…οι ποδηλατόδρομοι της λείπανε! Πριν μου τα χώσετε όλοι οι ποδηλατιστές να πω πως είναι σίγουρα μία καλή κίνηση του δήμου Αθηνών αλλά πάμε να φτιάξουμε αυγολέμονο χωρίς λεμόνι. 3 εκ. ευρώ η δαπάνη!
Μάιστα! Κατά τ’ ‘αλλα το οδικό δίκτυο πραγματικά είχε ανάγκη από ποδηλατόδρομο!! ![]()
Εν τω μεταξύ ακούγονται και φήμες για ενοικίαση ποδηλάτων σύμφωνα με τα πρότυπα ευρωπαιικών χωρών! Μουχαχα!!! Ε ρε γλέντια!
Θεωρώ γελοίο το γεγονός να προβαίνουμε σε ηλίθιες κινήσεις φθηνού εντυπωσιασμού όταν οι δρόμοι είναι για τα μπάζα. Για να μη μιλήσω για την έλλειψη σταύθμευσης, θα μου πει κάποιος πολύ σωστά ας παίρνουμε όλοι ΜΜΜ (μουχαχα μουχαχα), ας έχει κάθε οικογένοια λιγότερα τουτού (μουχαχα, μουχαχα, μουχαχα), τέλος πάντων είμαστε απάλευτοι σε μερικά θέματα, ανεπίδεκτοι μαθήσεως, ο έλληνας πάντα θα παίρνει το αμαξάκι του,οπότε είμαστε πανάξιοι της μοίρας μας.
Ξαναλέω οτι ωραίο ακούγεται ο ποδηλατόδρομος αλλά ΔΕΥΤΕΡΕΎΩΝ!! Φτιάχτε ρε ζωντόβολα δρόμους της προκοπής όπου δε χρειάζεται να κάνεις ζιγκ ζαγκ για να μη σπάσεις το αμάξι από τις τρύπες του δρόμου και να μην γίνεται γυαλί ο δρόμος με την πρώτη ψιχάλα και μετά φτιάχτε δρόμους και για πατίνια! ΤΡΟΜΠΕΣ!
Αλλά βέβαια, εδώ που ζούμε το ανάποδο είναι καθεστώς, πρώτα φτιάχνεις πάπια ογκρατέν και μετά μαθαίνεις να τηγανίζεις αυγό.


June 24th, 2008 at 12:10 am
Τι σχέση έχει το αν θα φτιαχτεί ποδηλατόδρομος με το αν θα φτιαχτούν οι δρόμοι; Αλλο το ένα άλλο το άλλο. Το οδικό δίκτυο είναι αυτό που είναι, ο ποδηλατόδρομος, τα δύο αυτά μέρη του, θα λειτουργήσουν ανεξάρτητα από τον δρόμο για τα αυτοκίνητα. Δεν καταλαβαίνω πως συνδέονται; Δηλαδή όλος ο δήμος-πολιτεία ασχολείται με τον ποδηλατόδρομο και δεν έχει χρόνο να κοιτάξει τους δρόμους; Με την ίδια έννοια να μην φτιάξουν ποδηλατόδρομο και να προχωρήσουν την επέκταση του μετρό (χοντράδα, απλά για να καταλάβεις πως το εννοώ).
Όπως έχω πει και με άλλους που το έχω συζητήσει μπορεί για εμάς στον Πειραιά να είναι πραγματικά επικίνδυνο το ποδήλατο αλλά κάποιοι -λίγοι- έχουν αρχίσει να το χρησιμοποιούν σε περιοχές που το ψιλοευνοεί. Και έχω στο μυαλό μου 3-4 γνωστούς.
Αυτά για τον Έλληνα κτλ είναι σωστά αλλά πολύ μίζερα ρε γμτ. Δλδ εντάξει οι γονείς μας δεν πρόκειται να αλλάξουν, εμείς λίγο, γιατί οι επόμενοι να μην αλλάξουν λίγο παραπάνω;
Βασικά κατά την γνώμη μου καλά κάνουν, κι ας άργησαν να ξεκινήσουν.
Τώρα και οι δρόμοι είναι άλλο μαρτύριο, καλύτερα να πεις για τα διόδια που αυξάνονται για να πληρώσουμε έναν δρόμο που ΘΑ φτιαχτεί. Είναι σα να σου ζήταγαν πριν την αττική οδό λεφτά για να την φτιάξουν! Αυτό είναι το τραγικό!
June 24th, 2008 at 12:37 am
Εχεις δικιο.Η σιχαμενη η Αθηνα ο,τι και να κανουν οσο χρονια κι αν περασουν ποτε δε θα γινει Αμστερνταμ.
June 24th, 2008 at 12:43 am
Θα συμφωνήσω με τον Jimbo, δεν καταλαβαίνω τη λογική ή το ένα ή το άλλο.
“Κατά τ’ ‘αλλα το οδικό δίκτυο πραγματικά είχε ανάγκη από ποδηλατόδρομο!!” Μα ποιος νοίαζεται πια για το οδικό δίκτυο. Σκατά ήταν, σκατά θα είναι! Για τον άνθρωπο μιλάμε. Ποιότητα ζωήςςςςςςς!
Όλα ξεκινάνε από το άτομο και αυτή η μαζική φιλοσοφία οτι “είμαστε απάλευτοι”, “ο έλληνας πάντα θα παίρνει το αυτοκινητάκι του..” κλπ κλπ δεν ευννοεί τίποτα άλλο παρά το να μένουμε στα χάλια μας.
Αν μπορώ να έχω στην Ελλαδίτσα ποδηλατόδρομο για αυτούς που τολμάνε και αφήνουν το αυτοκινητάκι τους, βοηθάνε έστω σα μια κουκίδα στη βελτίωση της υγείας του πλανήτη που δεν έχει επιστροφή, ε τότε να δωθούν τα λεφτά. Έτσι κι αλλιώς εκατομμύρια εκατομυρίων δίνονται από δω και από εκεί σε παντελώς ανούσια έργα και τα οποία δεν μάθαμε και δε θα μάθουμε ποτέ.
Θέλω να βλέπω ωραίους κώλους να κάνουν ποδήλατο, όπως αυτή στη φωτογραφία, θα μου φτιάχνει η μέρα και θα δουλεύω καλύτερα. Επίσης θα έχουμε πολλά θέματα συζήτησης με τους συναδέλφους. Μερικοί θα κάνουν καλύτερα κορμιά. Μακάρι να είμαστε και εμείς μέσα σε αυτούς.
June 24th, 2008 at 10:18 am
O καθένας ασχολείται με αυτό που προβάλλεται από τα ΜΜΕ τη δεδομένη στιγμή. Τί περιμένεις; Οργανωμένες και σφαιρικές λύσεις; Δεν κάνουν νούμερα ούτε στην TV ούτε στις κάλπες…
June 24th, 2008 at 11:06 am
Το να λέμε ότι ο Έλληνας πάντα έτσι είναι, δεν αλλάζει κλπ είναι η αρχή της συντήρησης και της παγίωσης μιας κατάστασης που μπορούμε εμείς οι ίδιοι να την αλλάξουμε. Και όπως και οι προλαλήσαντες είπαν, αν έστω και κάποιοι άνθρωποι αρχίσουν να το εκμεταλλεύονται αυτό το δίκτυο (αν και όταν γίνει) και σταματήσουν επιτέλους να παίρνουν το αυτοκίνητό τους για το παραμικρό, για μένα είμαι μια επιτυχία. Αλλά μην μπερδεύουμε 2 διαφορετικά πράγματα.
June 24th, 2008 at 4:33 pm
καλά τα λέτε όλοι και συμφωνώ, άλλωστε είπα οτι είναι σωστή κίνηση αλλά δευτερεύουσα.
προσωπικά θεωρώ γελοίο το γεγονός να γίνει ποδηλατόδρομος φερειπείν στο ύψος του καλλιμάρμαρου που λένε και μόλις κάνω δεξιά σε κανά στενάκι να σπάω τα αμορτισέρ από τις κακοτεχνίες.
όσο για την ποιότητα ζωής που είπώθηκε η λέξη ποιότητα είναι άκυρη. Η ποιότητα ζωής είναι στο αν θα μπορείς να πας στη δουλειά με ποδήλατο;! θα τρελαθούμε;! ποιότητα ζωής σημαίνει περιβάλλον ανθρώπινο στις πόλεις (όσο είναι δυνατο αυτό),σημαίνει μισθοί και πληθωρισμός σε μία ισορροπία και όχι συγκατοίκηση με γονείς για να τα βγάλεις πέρα με 800-1200 ευρώ μαξ.
εδώ τόσο καιρό μας τα πρήζουν για το πάρκο στο ελληνικό! που διάολο είναι; αυτό μάλιστα! αυτό είναι ποιότητα ζωής, να χεις ένα χώρο να ψυχαγωγηθείς και να βγάλεις μία βόλτα τα παιδιά ή τα σκυλιά σου. το να φτάσεις με ποδήλατο ή οχι στο πάρκο δεν σημαίνει ποιότητα.
τέλος, εγώ δεν επαναπαύομαι στο γεγονός οτι ο έλληνας είναι απάλευτος, στηρίζομαι σε ντοκουμέντα που δυστυχώς αποδεικνύουν αυτό το συμπέρασμα. τώρα ειδικά στο ναυτικό που δόξα τω θεώ έχω την ευκαιρία να συναστραφώ με άτομα διαφορετικής κουλτούρας και ιδεών απλά συνειδοτοποιώ οτι πιο απάλευτοι δε ΓΙΝΕΤΑΙ να είμασταν…λυπάμαι πολύ…
και κάτι τελευταίο τζίμπο και γωγώ, είπα εγώ η το ένα ή το άλλο;;; αν είναι δυνατον! ο τζιμάτος είμαι; χοχοχο!
άλλα διαβάσατε μου φαίνεται…
“O καθένας ασχολείται με αυτό που προβάλλεται από τα ΜΜΕ τη δεδομένη στιγμή. Τί περιμένεις; Οργανωμένες και σφαιρικές λύσεις; Δεν κάνουν νούμερα ούτε στην TV ούτε στις κάλπες…” εδώ ειπώθηκαν όλα…
June 24th, 2008 at 4:55 pm
Καταρχήν ποιός είπε ότι είναι πρωτεύουσα κίνηση; Και πάλι βάζεις προτεραιότητα ενώ τα δύο ζητήματα είναι ανεξάρτητα και μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα, άρα δεν υπάρχει θέμα προτεραιότητας. Τι σχέση έχει το αμορτισέρ, η ζάντα και η λακούβα με τον ποδηλατόδρομο; Άλλο οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα και άλλο οι ποδηλατόδρομοι.
Στο ανθρώπινο περιβάλλον που λες θα συνεισφέρει αν κάποιοι για μερικές διαδρομές χρησιμοποιούν ποδήλατο αντί για αυτοκίνητο. Τώρα αυτά για ανεργία, μισθούς κτλ είναι άκυρα με το θέμα συζήτησης νομίζω! Όπως αν έλεγε κάποιος “ρε δεν αφήνουν τους ποδηλατόδρομους να κοιτάξουν να λύσουν το θέμα της Ολυμπιακής που μας επιβαρύνει με τόσα εκ ευρώ κάθε χρόνο;”. Και τα δύο είναι προβλήματα, και τα δύο θέλουν λύση, όπως λύση θέλει και το πάρκο που περιγράφεις.
Δηλαδή δεν είναι ποιότητα ζωής για κάποιον να πηγαίνει μια βόλτα στην παραλιακή με το ποδήλατο;
Όσο για το τι προβάλλεται από τα ΜΜΕ κτλ έχεις δίκιο αλλά ο σοφός λαός δεν λέει “σακούλι το σακούλι γεμίζει το φασούλι”;
Γιατί ακόμα και την τέλεια λύση να συλλάβεις πρέπει να μπορείς να την πραγματοποιήσεις κιόλας.
June 24th, 2008 at 5:31 pm
και βέβαια βάζω προτεραιότητα γιατί θεωρώ απείρως πιο σημαντικό τον καλό δρόμο για αυτοκίνητα. τέλος πάντων.
εν τω μεταξύ τι λετε συνέχεια άλλο δρόμοι για το ένα και για το άλλο; δηλαδή οι ποδηλατόδρομοι θα ναι υπέργειοι για να καταλάβω;
ο ποδηλατόδρομος υπάγεται στο οδικό δίκτυο ή κάνω λάθος;
αν ναι, τότε τι ανεξάρτητα; ξαναλέω, θα γίνουν ξεχωριστοί δρόμοι για ποδήλατα ή θα πατήσουν στους υπάρχοντες; δε γνωρίζω κάτι παραπάνω γι αυτό το λέω.
στους υπάρχοντες δε θα πατήσουν ,σαν έξτρα λωρίδα;
για μένα ποιότητα ζωής είναι αυτό που είπα και οχι το να κάνεις ποδήλατο, άποψη μου.
άντε να γίνει να δούμε! μακάρι! ειλικρινά! αλλά και με το τραμ λέγαμε θα αποσυμφορηθεί το κέντρο και νιτς νιτς.
η μόνη λύση για το κυκλοφοριακό και την βελτίωση του κέντρου, αποσυμφόρηση κτλ, είναι το μετρό και η επέκταση του σε αρκετές περιοχές. όλα τ’αλλα είναι κουραφέξαλα και προεκλογικές κινήσεις εντυπωσιασμού που ψαρώνει η κυρά λίτσα κι η κυρία πίτσα.
June 24th, 2008 at 5:50 pm
@Jimbo,gogo
Ταυτόχρονα δεν μπορούν να γίνουν, διότι τίθεται θέμα προυπολογισμού. Οπότε εκ των πραγμάτων έχουμε να κάνουμε με προτεραιότητες. Αν ήταν να γίνουν ταυτόχρονα, γιατί τόσα χρόνια δεν έχει ασχοληθεί κανείς με τους άθλιους δρόμους; Είναι φανερό ότι μιλάμε για ένα έργο που αν και καλό, έχει να κάνει περισσότερο με παιχνίδι εντυπώσεων παρά με ουσία. Όπως και το τραμ.
ΥΓ φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι.
June 24th, 2008 at 6:12 pm
@toolman: Οι ποδηλατόδρομοι από όσο έχω διαβάσει θα γίνουν έξτρα και πιθανόν σε κάποια σημεία να πατήσουν πάνω στο υπάρχον δίκτυο. Άλλωστε φαντάζομαι ότι σε περίπτωση που μία λωρίδα παραχωρούταν απλά στα ποδήλατα δε νομίζω να χρειάζονταν 3εκ. ευρώ για να την βάψουν μπλε. Και γω δεν ξέρω ακριβώς αλλά λέω ότι είναι μια αρχή. Μακάρι να γίνει κάποια στιγμή εκτεταμένο δίκτυο γιατί σε περίπτωση που υιοθετηθεί η χρήση ποδηλ. τότε αυτόματα μειώνονται τα αυτοκίνητα και γίνεται πιο εύκολη η συντήρηση των δρόμων (αν αποφασίσουν να κάνουν βέβαια).
@tsitas: Ρε με κοροϊδεύεις; Τι σχέση έχουν τα 3εκ ευρώ για τον ποδηλ. με το αν θα φτιαχτούν οι λακούβες στον Πειραιά, την Ν.Σμύρνη, την Αθήνα κτλ. Δηλαδή αυτά τα 3εκ τα αφαιρεσαν από τα λεφτά για τους δρόμους; Όχι. Απλά δεν υπάρχει σωστή πρακτική στο θέμα των δρόμων στην Ελλάδα. Μάλλον δεν υπάρχει καμία πρακτική. Όπως είπα και στο 1ο σχόλιο για την βελτίωση της εθνικής οδού που ΘΑ γίνει ζητάνε από πριν τα λεφτά και αυξάνουν τα διόδια. Αυτό κι αν είναι τραγικό, γραφικό, όπως θες πες το.
Δεν υπάρχουν προτεραιότητες. Άλλοι θα φτιάξουν αν φτιαξουν τον ποδηλατόδρομο, άλλοι τον δρόμο, άλλοι το μετρό, άλλοι την αντιπυρική προστασία (λέμε τώρα).
Τώρα για προϋπολογισμούς κτλ μιλάμε για 3εκ ευρώ όχι για την επόμενη 12άδα πολεμικών αεροπλάνων. Αυτό λέω.
June 24th, 2008 at 6:13 pm
ΥΓ: το ξέρω ρει.
June 25th, 2008 at 1:36 pm
Ως ποδηλάτης και μηχανικός πρέπει να σου πω πως πρώτα φτιάχνεις τις υποδομές για κάτι και κατόπιν το αποσβένεις. Είναι λοιπόν λογικό να σου φαίνεται σήμερα απείρως πιο απαραίτητο να φτιαχτούν οι δρόμοι που απασχολεί 3.000.000 οδηγούς παρά να φτιαχτεί ποδηλατόδρομος για 100.000 ποδηλάτες. Η λογική σου όμως είναι λάθος. Στόχος αυτού του έργου (όπως και του μετρό) είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα και να σου δώσει μια εναλλακτική γι’ αυτό. Άλλος θα πάρει το μετρό, άλλος το τραμ και άλλος το ποδήλατο. Και στο τέλος μπορεί και να γίνουμε μικρό Άμστερνταμ.
June 25th, 2008 at 3:04 pm
Civil αρχιτέκτων ή πολιτικός;
June 26th, 2008 at 1:16 am
Civil σου μ ι λ ά ω ! Απάντησε αμέσως ή θα σου γκρεμίσω το blog συνολικά!
June 26th, 2008 at 5:12 pm
politikos
June 26th, 2008 at 10:07 pm
Αν μαθαίνεις για κανένα σεμινάριο πάνω σε stereostatica κτλ αν το θυμάσαι στέλνε mail! Θα σου στέλνω κι εγώ όποτε μαθαίνω!
June 26th, 2008 at 10:11 pm
Και ρώτησα κιόλας! “Civil”, βέβαια…
June 27th, 2008 at 9:42 am
Καλημέρα!
Καταρχήν καλώς σε βρίσκω. Εκ των προτέρων ζητώ συγνώμη που δεν
δεν θα σχολιάσω το ποστ σου. Είμαι νέος στη blogosfera, και θέλω να σου κάνω γνωστό με αυτό το κόμεντς-μήνυμα την παρουσία μου. Έφτιαξα ένα blog που θα ασχοληθεί κυρίως με το βιβλίο και με τους συγγραφείς. Ελπίζω να συμπληρώσει έστω έναν πολύ μικρό κενό στο χώρο αυτό. Καλημέρα και πάλι και καλό σαββατοκύριακο!
June 27th, 2008 at 2:23 pm
an einai na blepo tetoious kolous…. as einai kai 50.000.000 eyro h dapanh!